Alungă stresul!

„Dacă te debarasezi puțin, vei avea puțină pace. Dacă te debarasezi mult, vei avea multă pace. „~ Ajahn Chah

Eckhart Tolle crede că noi creăm și menținem probleme deoarece ne dau un sentiment de identitate. Poate că acest lucru explică de ce ne ținem adesea de durere cu mult peste capacitatea sa de a ne servi la ceva.

Repetăm ​​greșelile din trecut în capul nostru, permițând sentimente de rușine și regret să ne formăm acțiunile în prezent. Ne agățăm de frustrare și ne îngrijorăm de viitor, ca și cum actul de fixare ne dă oare o putere. Acumulăm stres în mintea și corpul nostru, generând potențiale probleme de sănătate serioase și acceptăm acea stare de tensiune cu normă întreagă.

Nu va fi niciodată un moment în care viața este simplă. Va exista întotdeauna timp pentru a practica acceptarea acestui lucru. Fiecare moment este o șansă de a renunța și de a te simți pașnic. Iată câteva modalități de a începe:

Îndepărtați-vă frustrarea din voi / viața voastră

1. Învățați o nouă abilitate în loc să locuiți cu abilitățile pe care nu le-ați învățat niciodată.

2. Modificați-vă percepția – a se vedea cauza rădăcinii ca o binecuvântare în deghizare.

3. Plânge-te. Plângându-ți sentimentele negative, eliberezi substanțe chimice nocive care se acumulează în corpul tău din cauza stresului.

4. Transmite-ți nemulțumirea într-o acțiune imediată pozitivă – fă-ți niște apeluri cu privire la noi oportunități de angajare sau mergi la centrul comunitar pentru a te oferi voluntar.

5. Utilizați meditația sau yoga pentru a vă aduce în momentul prezent (în loc să vă concentrați pe trecut sau să vă îngrijorați pentru viitor).

6. Fă-ți o listă a realizărilor tale – chiar și cele mici – și adaugă-le zilnic. Va trebui să renunți la o mică nemulțumire pentru a face spațiu pentru această satisfacție de sine.

7. Vizualizează că ai o cutie în cap numită „Așteptări”. Ori de câte ori începi să gândești în legătură cu modul în care ar trebui să fie sau ar fi trebuit să fie lucrurile, rafinați gândurile și așezați-le în acea cutie.

8. Începeți o activitate fizică. Exercițiul scade hormonii de stres și crește endorfinele, substanțele chimice care îți îmbunătățesc starea de spirit.

9. Concentrați-vă energia asupra a ceva ce puteți controla de fapt, în loc să rămâneți blocat pe lucruri pe care nu le puteți face.

10. Exprimați-vă sentimentele printr-o bază de creație, cum ar fi blogging-ul sau pictura. Adăugați acest lucru în lista de sarcini și taiati-o după ce ați terminat. Acesta va fi un memento vizual că ați ales în mod activ să eliberați aceste sentimente.

Lăsați-vă de furie și amărăciune

11. Simțiți-le pe deplin. Dacă vă înăbușiți sentimentele, s-ar putea să scape și să afecteze pe toți cei din jurul vostru – nu doar pe cel care a inspirat furia voastră. Înainte de a putea renunța la orice emoție, trebuie să o simțiți pe deplin.

12. Dă-ți o fereastră de gândire. Lăsați-vă să aerisiți o zi sau cel puțin câteva ore înainte de a vă confrunta cu persoana care vă tulbură. Aceasta poate difuza ostilitatea și vă va oferi timp pentru a planifica o confruntare rațională.

13. Adu-ți aminte că mânia te doare mai mult decât persoana care te-a deranjat așa că imaginează-ți că se topește ca un act de bunătate pentru tine.

14. Dacă este posibil, exprima-ți mânia celui care te-a jignit. Comunicând cum vă simțiți vă poate ajuta să continuați. Rețineți că nu puteți controla cum răspunde ofensatorul; puteți controla doar cât de clar și cu bunătate vă exprimați.

15. Asumă-ți responsabilitate. De multe ori, când ești supărat, te concentrezi asupra a ceea ce altcineva a făcut greșit, ceea ce în mod esențial îți dă putere. Când te concentrezi asupra a ceea ce ai fi putut face mai bine, te simți adesea împuternicit și mai puțin amar.

16. Pune-te în locul celuilalt. Cu toții facem greșeli și șansa ar putea face ca și tu să greșești cu ușurință la fel ca cel din fața ta. Compasiunea dizolvă furia.

17. Alung-o metaforic. De exemplu, jonglează cu un rucsac plin de mingi de tenis. După ce ați făcut un pic de vâlvă, aruncați mingile una câte una, etichetând-o pe fiecare cu un motiv al furiei voastre.

18. Folosiți o minge de stres și exprimați-vă furia fizic și vocal când o folosiți. Faceți o față tristă sau mânioasă. S-ar putea să vă simțiți prost, dar acest lucru vă permite să exprimați cu adevărat ceea ce simțiți înăuntru.

19. Purtați o bandă de cauciuc pe încheietura mâinii și o mișcați ușor atunci când începeți să observați apariția gândurilor furioase. Acest lucru vă antrenează mintea pentru a asocia acest tip de negativitate persistentă cu ceva neplăcut.

20. Rețineți că acestea sunt singurele trei opțiuni: eliminați-vă din situație, schimbați-o sau acceptați-o. Aceste acțiuni creează fericire; păstrarea amărăciunii nu o face niciodată.

Rupe-te din relațiile anterioare

21. Identificați ceea ce v-a învățat experiența pentru a vă ajuta să dezvoltați un sentiment de închidere.

22. Scrieți tot ce vreți să exprimați într-o scrisoare. Chiar dacă alegeți să nu o trimiteți, clarificarea sentimentelor vă va ajuta să vă conformați realității așa cum este acum.

23. Adu-ți aminte atât de bine cât și de rău. Chiar dacă pare astfel, trecutul nu a fost perfect. Recunoscând acest lucru, este posibil să vă minimalizați simțul pierderii. După cum spune Laura Oliver, „Este mai ușor să renunți la un om decât la un erou”.

24. Deromantizează modul în care vezi dragostea. Desigur, te vei simți devastat/ă dacă crezi că ți-ai pierdut sufletul. Dacă crezi că poți găsi o iubire mai nouă sau mai uimitoare, va fi mai ușor să treci mai departe.

25. Vizualizează o singură persoană împuternicită – persoana care ai fost înainte de a îți întâlni ultima ta dragoste. Acea persoană a fost grozavă, iar acum ai șansa de a fi el sau ea din nou.

26. Crează un spațiu care să reflecte realitatea actuală. Scoate fotografiile; șterge e-mailurile/ mesajele din dosarul salvat.

27. Răsplătește-te pentru mici acte de acceptare. Du-te la un masaj după ce ștergi numărul său de pe telefonul tău sau ieși cu prietenii după ce ai pus toate lucrurile într-o cutie.

28. Ascundeți această declarație undeva pe care o puteți vedea. „Mă iubesc înseamnă a mă detașa.”

29. Înlocuiți-vă gândurile emoționale cu fapte. Când te gândești: „Nu mă voi mai simți niciodată iubit/ă!”, Nu te opune acestui sentiment. În schimb, treceți la un alt gând, cum ar fi „Am învățat un nou cântec pentru karaoke în seara asta”.

30. Utilizați tehnica vocii prostie. Potrivit lui Russ Harris, autorul „Capcana Fericirii”, schimbând vocea în capul tău cu o voce de desene animate, te va ajuta să iei înapoi puterea de la gândul îngrijorător.

Alungați stresul

31. Utilizați o tehnică profundă de respirație, ca ujayii, pentru a vă liniști și a vă scufunda în momentul prezent.

32. Aruncă-te într-o activitate de grup. Bucurându-te de oamenii din viața ta, te poate ajuta să îți pui problemele în perspectivă.

33. Ia în considerare acest citat de Eckhart Tolle: „Preocuparea se pretinde a fi necesară, dar nu servește unui scop util”.

34. Eliberează-te de stres metaforic. Scrie toate stresurile pe o hârtie și aruncă-o în foc.

35. Înlocuiește-ți gândurile. Observă când începi să te gândești la ceva care te stresează, astfel încât să poți schimba procesul gândirii la ceva mai plăcut, ca pasiunea pentru hobby-ul tău.

36. Luați o pauză de saună. Studiile arată că oamenii care merg la saună cel puțin de două ori pe săptămână timp de zece până la treizeci de minute sunt mai puțin stresați după muncă decât alții cu locuri de muncă similare care nu o fac.

37. Imaginează-ți viața de acum zece ani. Apoi fugi cu mintea la douăzeci de ani în viitor și apoi treizeci. Înțelege că multe dintre lucrurile despre care îți faci griji nu prea contează în marea schemă a lucrurilor.

38. Organiză-ți biroul. Finalizarea unei sarcini mici îți sporește sentimentul de control și îți scade nivelul de stres.

39. Folosește-l. Fă două liste: una cu cauzele principale ale stresului tău și una cu acțiuni pe care să le abordezi. Pe măsură ce îndeplinești aceste sarcini, vizualizează-te cum alungi stresul.

40. Râzi. Cercetările arată că râsul ușurează tensiunea, îmbunătățește sistemul imunitar și chiar ameliorează durerea. Dacă nu vă puteți relaxa mult timp, începeți cu doar zece minute. Urmăriți un videoclip amuzant pe YouTube.

Reclame

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.